Öööö.. Tuota mites nyt kun mulla ei HoJossa ole vinssille päävirtakytkintä. Tai siis on se vipu sielä lattiassa tai silleen juunou.. Ja miten tuon HoJon mekaanisen vinssin virrankulutus lasketaan??
Vaan leikki sikseen. Kyllä se päävirtakytkin sinne sähkövinssille kannattaa asentaa. Lisäksi kannattaa laittaa erillinen ohjausvirran katkaisin. Näin ei pääse tapahtumaan sitä, että vinssi herää inhimillisen mokan (karvalakki ohjauskytkimen päällä..) seurauksena. Noista auton sähköjärjestelmään pultattavista päävirtakytkimistä en tiedä muuta kun sen, että mulla HoJossa on maattopuolelle pultattu sähköliikkeestä hommattu KUNNON päävirtakytkin irtoavaimella ja silleen. Vaan homma muuttuu mielenkiintoiseksi siinä vaiheessa, kun auton käydessä katkaiseen maattovirran.. Mitä Perr.. Sehän käy vielä, eikä mainaan sammu, vaan kai se on se diisseli.
Tuo turvavarustelu-ajotietokone-sunmuu elektonik made in taiwan juttu tekeekin sitten uusimpien autojen päävirran kanssa pelleilystä mielenkiintoista hubaa. Eli suosittelen ottamaan lämpimästi yhteyttä OIKEISIIN autosähköasentajiin. Voipi tulla siten halvemmaksi.
Kiitos ja Anteeksi
Eespäin ja vinssillä loput..
|