Kanavia siivoilin vähän mekanisesti ja bräkeliini/paineilma menetelmällä. Samalla puhdistelin pumppua vähän. Siihen ei ole muuten tarkoitus kajota ennen ensi tulia, syöttöä ehkä vähän lisää. Sitten kun kone käy taas, niin vähän karan muokkausta ehkä..
Pakopuolen venttiileissä kummallisia iskemiä, mutta kun lopuksi kaadoin kannen katolleen ja kaadoin bensaa päälle, ei gaso kuitenkaan ihan sukkana valunut läpi.. Lopuksi kötöstelin kannen takaisin kasaan. Tietty se kiila nokkapyörän välistä tipahti lattialle ja katosi. Onneksi toisesta koneesta sai lainattua senkin.
Seuraavaksi varmaan kansi kiinni ja pakosarjaa ihmettelemään. Suuttimien huolto olisi kai luokkaa 350 € ja vakiot riittänee 300 hepan tietämille (?) , muistan jostain lukeneeni.. Olisikohan jotain kiinalaisia tai vähän ryhdikkäämpiä vaihtoehtoja jossain sopuhintaan??
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing
Ajoneuvojen loppukäyttäjä..
Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76
Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory
Viimeksi muokannut FunJam : 04.01.2015 23:33
|