Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 03.01.2015, 10:53
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HeikkiH Näytä viesti
Vetokuulan D-luku pitää olla vähintään 25, tuo Teohydraulin kuula on hyvä. Mä olen antanut itseni ymmärtää että sen koukun rungon saa tehdä itse tollaseen vanhaan rotteloon. Mutta kyllähän sen tarttee olla tukevaa tekoa 3,5 tonnin kärrylle kun se kuula on nelikossakin 20-25 senttiä rungon alapuolella.
Minä en jotenkin luota ollenkaan noihin tuontyyppisiin tappikuuliin.. olkoonkin sitten e-hyväksytty tai ei.


Itsellä on jokseenkin tällainen kapistus Jeepin perässä, vetomassa autossa on 3360kg, koukku on hyväksytty 3500kg vetomassalle ja muistaakseni 25kN D- arvo (200kg pystysuora massa).
Brinkin koukku (9077589; saa Kahalta tilattua mm. Motonettiin). Helppo tehdä koukulle kunnollinen runko, ja kiinnitys on tukeva (4kpl. 12mm:n reiät). Tuossa ei tule normaalissa vedossa kauheasti leikkausvoimia koukun kiinnityksen pultteihin, toisin kuin läpitappiversiossa.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten