Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JNaukki
jos dokumenttia löytyy ni laita ihmeessä vaikka skannattuna sähköpostilla ni meen käymään sen katsurin juttusilla paikan päällä ja pyydän samalla siltä ne sen dokumentit...  selvitetään asia perinpohjaisesti... 
|
Saatanhan minä, vaikka kyllä tuossa on vaarana hopealle jääminen minkä näköisistä londonin kielisistä papereista huolimatta. Varsinkin jos nyt jo kaksi viranomaishenkilöä tulkitsee asiaa 4.2:n suhteen kielteisesti.
Maahantuoja ja katsurit voivat hyvinkin vedota tuohon Holst:in mainitsemaan sarjan ainutlaatuisuuteen. Tyyppikoodia taitavat eniten tuijottaa. Tyyppikoodihan taasen vaihtuu mallisarjan sisällä herkästikin. Todennäköisesti yhden, kahden tai useammankin harrastajan vetoomus kaikuu kuuroille korville, vaikka Suomen rajojen ulkopuolella Range Rover Classic vuoteen -94 (-95) on yhtä ja samaa mallisarjaa (first generation) riippumatta voimanlähteestä ja takaovien pituudesta...
Tuosta tyyppikoodista voisi Rangen suhteen saagata pitkäänkin. Sen kanssa tuli painittua oikein enemmänkin, kun tuontiautoon (Ruotsi) alkuperäisellä diesel-koneella (VM) ei meinattu saada minkäänlaisia vetopainoja. Valmistajan paperilla saatiin vihdoin painoja oikeaan kuosiin. Ei vaan ollut ihan ilmainen moinen käppyrä.