Viestiketju
:
BlaZZeri -88
Näytä yksittäinen viesti
#
3
29.12.2014, 21:26
jakaraik
Aktiivijäsen
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Sitten alkoikin takajousien ja korvien poisto.
Budjetti on huomattavasti Blazeria pienempi joten nautitaan tekemisen ilosta
Eikä jaksa piirrellä leikkeitä ja odotella niitä... Korvie leikaten ja hitsaten. Lauantain klo. 15 loppu lanka migistä, eikä mistään enään saanut lisää. Meni siis puikko hommiks. Viimeks joskus 15 vuotta takaperin hitsannu puikolla yhtään mitään.
U-pultit narsku poikki järjestään lämmöistä huolimatta (yllätys kun vain 12mm ja helvetin pitkät). Tilapäiset taivuttaen hyllystä lyötyneestä 16mm rosteri tangosta. Ei ihan tullut nättiä kaarta, mutta kestänee kotimettäs ajelun
Vanhat jouset irti etupultit katkaisemalla. Oli sitten jumis katkaistut pultin kannatkin siellä korvassaan, muutenkin hieman typerästi mutteri siellä rungon ja korvan välissä... Piti poistaa 56" pakoista yks lehti poies, keskinaula auki ja pakasta paljastui pari poikkinaista lehteä
Päällepäin aivan eheen näköinen. Toinen oli onneks ehjä. Nurkalta löyty pari romupakkaa josta löyty puuttuva lehti.
Oli rungosta ohentunut ihmeellisesti 200mm kohta paperin ohueks, muuten tuntu olevan ihan tervettä. Ja taas meni puikko pelleilyks, puikko on paikassaan hyvä. Mutta ei meikäläisen käsittelyssä asentohitsauksiin.
Kuinkahan tuon riipun liikerata. Täytyy varmaan saada lisää kulmaa tuon kuvan tilanteesta eteenpäin? Taaksepäin menee varmasti riittävästi.
Puoli valmis tuote maalattuna ja lopputilanne. Kiire olis saada pyörille ja pois nosturilta uuden vuoden olojen jälkeen jotta pääsee käyttöauton laturia vaihtaan. Pitihän senkin nyt tähän väliin kypsyä. Ja sitte taas työt alkaa häiritteen.
__________________
www.jrasennus.fi
jakaraik
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: jakaraik
Käy jakaraik: kotisivuilla!
Etsi kaikki jakaraik:n viestit