Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.12.2004, 19:08
Guest

Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tuollaista tarjottiin minulle. Mitäs mieltä väki on tuollaisesta? Saakos tuosta hyvän offroad pelin? Pärjääkö tuollainen vakiona metsässä minkään vertaa sanotaan esim. pitkään pajeroon verrattuna jolla on tähän mennessä offattukin jonkin verran? Mietin tuosta lantikasta lähinnä puhdasta offroad autoa pajeron jäädessä käyttöautoksi... Minkäslaiset renkaat tuollaiseen lantikkaan saa alle ilman alustankorotusta?

Edited by - Hammer__ on 13/12/2004 00:37:56
Toi on mun mielestä enemmän kokonaisvaltainen harraste-auto kuin offi-peli. Osat ja tarvikkeet eteenki modatut taitaa olla hintavampia kuin valtamalleihin jos niitä saakaan, ihan vaan offi-peliksi toi on pikkasen pitkäki. Jos pysytään muuten kategoriassa mutta lyhennetään pikkasen niin mun valinta olis BJ tai LJ. Range on hyvä tietenki mutta menee pikkaen vierestä jos pysytään näissä manuaali vaihteisissa diiseleissä. Niitä toyotia saa sopuhintaan paku-diiseleitä ja osia + hiluja pilvin pimein ja jokaista kalikkaa saat sellasen ku haluat. Jos alkaa kyllästyttää niin netti on pullollaan mitä mielenkiintoisempia muutoksia mitä BJ'hin voi tehdä. Onhan se pirun hyvä menemäänki ku laittaa alustan kuntoon.

Nimimerkillä:Paku-BJ hakusessa.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten