Viestiketju
:
Tullilta alvi takaisin ennen 2006 tuoduista ja vero-% pienemmäksi 2008 vanhemmista
Näytä yksittäinen viesti
#
1
26.12.2014, 23:40
Hessu888
Arvostettu jäsen
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.962
Kiva kiva 93 hodarista kannettu 38,80% ja listan mukaan oikea olisi ollut 18%. Pitänee värkätä valitus tuosta ja kotiuttaa 1714€ joulurahaa. Harmi ettei ole tullut useampia autoja tuotua viime vuosina...
Viimeksi muokannut Hessu888 : 27.12.2014
08:59
Hessu888
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Hessu888
Etsi kaikki Hessu888:n viestit