Viestiketju: Käyttis Lava HoJo
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.12.2014, 20:49
TJH TJH ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 12.12.14
Sijainti: pelkosenniemi
Perusasetus

No niin, jatketaas tarinointia. Viime helmikuussa kaivoin pirssin tuolta kinoksesta ja pukkasin sen tuonne tallin uumeniin. Viime talvi oli poikkeuksellisen lämmin näillä perukoilla joten rojekti tuli aloitettua heti kun kylmässä tallissa alkoi tarkenemaan. HoJo:han oli alkuperäisessä kuosissa ja vain muutama osa oli kadonnut vuosien varrella. Mittarissakin oli vain muutamaa sataa kilometria vaille satatonnia. Auto on ollut liikenteessä vain yhdeksän vuotta 80 luvulla joten mittarilukema voisi jopa piettää paikkansa. Keulan pellit purin jokin vuosi sitten, kun harjoittelin flippikeulan tekoa lasikuidusta. Muuten aihiolle ei oltu tehty mitään isompia ennen minua. Niin no velipoika hitsas kuskin lattian ruoste reijän piiloon joskus vuosituhannen alussa. Autohan on ollut suvussa jo vuodesta 2001 kun isäukko sen osti, mutta innostus vissiin lopahti siihen, kun motti puski häkärää turhan paljon putkesta ulos. Minun omistukseen kampe tuli viime vuonna, kun hitsasin isännän Rj:n pellit kuntoon ja palkkioksi urakasta tehtiin paperit minun nimiin.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_4100.JPG‎
Views:	1411
Size:	343,2 Kt
ID:	55619   Click image for larger version

Name:	IMG_4103.JPG‎
Views:	1278
Size:	327,1 Kt
ID:	55620   Click image for larger version

Name:	IMG_4105.JPG‎
Views:	1145