Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka
kyllä. suomi tarvitsee maahanmuuttajia, koske he ovat motivoituneimpia ja tekevät töitä pienemmällä palkalla kuin suomalaiset. esim. virolaiset on hyvä esimerkki. ajatelkaa omalle kohdalle, jos tulette vieraaseen maahan töihin jossa palkka n.2-3x kotimaahan verrattuna niin mielestäni työnteko maistuu.
itse ainakin tekisin töitä paremmin vieraassa maassa tupla palkalla kuin kotimaassa. ja siellä ei oikein muuta osaa ja pysty tekee kuin töitä vaikka 20tuntia putkeen. suomalainen kitisee ja valittaa kun tarvitsee palkankorotusta, lomia, pekkasia, yms.
|
En kyllä allekirjoita tätä näkemystä... Olen tässä nyt puoli vuotta kattellu näitä Virolaisia ja osaavat kyllä kitistä ja vinkua joka asiasta eikä puhettakaan, että voisi vain sanoa jonku homman luottaen siihen, että varmasti tapahtuu.
Haluavat kyllä tehä hommia, mutta sitten jätetään kaikki puolitiehen tai tehään päin vittua ja niitä jäläkiä saa sitten parsia ja tilaajan kanssa selvitellä miksi kävi näin.. Sillon hommat pelaa jos ite seisot selän takana, mutta ei mulla ainakaan aika riitä semmoseen, mielummin maksan Suomalaiselle reilusti enemmän tunnilta ja tiiän, että homma tulee kerralla valmiiksi ja kaikki on tyytyväisiä.