vastaan nyt kuitenkin omat kokemukset vaikka en itseäni tuohon vii.. joukkoon luekaan.
kitkalukostahan on kyse?
kyselin joku aika sitten tätä samaa (laita hakuun "rasvasia") ja siellä tuli ilmi että kunnossa oleva (hyvillä pinnoilla siis) kitkalukko vaatii ne lukkoperäöljyt pysyäkseen pidempään hengissä eli tavallisesta peräöljystä puuttuu jotain mömmöä joka voitelee kitkapintoja (kumpi sitten on parempi, pito vai pitkäikäinen lukko).
vaan pirustako tuosta avaamatta tietää onko se kuinka kulunut?
ite auton hommattuani laitoin sinne lukkoöljyt ja pito pikkasen huononi ja uteliaisuuttani pitihän se avata ja asioista jotain tietävä kaveri tuomitsi kitkalevyt ihan hyväkuntoisiksi, joten nyt siellä on oma sekoitus..pikkasen lukkoöljyä ja loput tavallista hypoa. onpahan jotain yritetty ja pitää silti yllättävän hyvin, kaupungin kulmapyörityksissä jopa liikaakin.
|