Pääsin lopulta kannen kimppuun. Vähän putsausta ja väriä pintaan. Sitten muistin kanteen katkenneen pakosarjan pultin, jonka pää oli muutaman millin kannen sisällä ja sitä sitten pähkimään..
Yllättävän helposti lähti kun tahjosin kemppiläisellä isovirtaa niin , että samalla klunssi kasvoi kannen pinnan tasalle ja siihen hitsasin kiilaksi veistellyn pultin kiinni.
Seuraavaksi oli ajatus venttiilit putsaa kliinerillä ja paineilmalla irroittamatta niitä, mutta tuli mieleen, että olisko venttiilien ohjureille aika tehdä jotain..
Manuaalin mukaan siellä ei mitään kumia taida olla, vaan ihan holkit joista venttiili tulee läpi.
Onkos joku noita vaihtanut ja löytyykö muualta, kuin timanttitiskiltä? Tuo on auton oma kansi, eli reilu 600 tonnia sillä on kai jo rullattu..
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing
Ajoneuvojen loppukäyttäjä..
Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76
Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory
|