Näytä yksittäinen viesti
Vanha 24.12.2014, 05:30
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Perusasetus

lasten hyväksi olen valmis maksamaan.
mutta semmonen tuli mieleen onko mahdollista, turvallista, tai edes laillista käyttää ns.vähävaraisia lapsia metsässä safarilla ja makkaranpaistolla, niille ei todellakaan tarvitsisi mitään tosioffia, vaan riittäisi varmaan ihan cruisailu metsässä semmosilla reiteillä, ettei tartte pahemmin vinssailla/hinailla, eli mahdolliset vaaratekijät minimiin, ja ajelun jälkeen ihan perus makkaranpaistoa nuotiolla.

itse aloitin puolivahingossa trialin ajon, ku jyväskylä kaupunkiseurakunta osti silloisen 2ryhmän rangen, tarkoituksen yhteiskunnasta syrjäytyneille nuorille ohjattuun toimintaan. idea oli hyvä toteutus huono, eli mun piti olla vaan ns.ohjaaja/auton korjaaja, mutta lopulta siihen ei "löytyny" niitä nuoria, joten ajoin itse sillä muutamia kisoja, ennen ku ostin itselleni hiluxin, koska luonnollisesti se seurakunnan projekti kuihtu käsiin.

ps ja en missään nimessä tyrmää tuota kalenteri projektia, mutta taitaa noita kalenteri keräyksiä olla jo liikaakin, meillä kumpikin lapsi myi omien partioryhmien ja omien koulujen kalentereita, tosin eihän niitä osteta sen kalenterin takia, vaan sentakia mihin rahat menee
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten