Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Temutin
Mä käänsin pumppua nyt lohkosta pois päin.. veto parani alakierroksilla... saas nähä miten se lähtee aamulla tulille.. käynti ääni ainakin pehmenee kun kääntää lohkoon päin.. eikös sillon pitäis mennä myöhäselle??
Mites tuota pumppua säädellään muuten kun on turbo-pumppu?
Epäilen kyllä että mulla on jossain vielä hämminkiä kuten esmes polttoaine linjoissa kun en saa vehjettä käymään oikein alle tonnia.. säädin kaasuvipuakin jos muttei se meinaa mihkään laskea..
sinettejä näyttäis olevan pumpussa paikoillaan että niihin ei EHKÄ ole koskettu.. kierrokset palaa tyhjäkäynnille mun mielestä aika hitaasti myös..
Edit: http://www.patrol4x4.com/forum/nissa...-tuning-36717/
tollanen linkki löyty...
|
Tuon linkin mukaan kääntelin tänään vähän ruuveja.. tai no siis ilmeisesti ahdonalasta.. rupes vetää paremmin.. tarvii ajan kanssa joskus pelleillä.. savutus ei oikestaan lisääntynyt.. mutta tuota "no boost" ruuvia ei ole tai ei siellä mitään ruuvia/kantaa näkynyt.. tuolla foorumilla puhuvat että tuo oranssi ruuvi mikä näkyy on fuel pressure ruuvi.. sitä kääntelin, mutten huomannut mitään eroa.. tarviaa varmaan kääntää takaisin..
eikö tässä pysty vaan sitten säätämään perussyöttöä?
Edelleen ihmetyttää tuo tyhjäkäynnin korkeus.. pumpun kääntely ei siihen vaikuta (nyt tosiaan mielestäni vetää hyvin ja läks paremmin käyntiin kun otti lohkosta pois päin.. tarvii sitäkin testailla vielä)
laitoin fortea ja 2t öljyä tankkiin tänään..
voikos siellä pumpussa jumia joku paikka? tosin moottoriöljylläkin varmaan on osuutta asiaan kun eikös näissä sekin siellä voitele??