Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyperi
Minullahan on kanssa ollut tuota vaivaa, ja paljonkin. mutta tajusin yhden helvetin oudon jutun...
Tässä on mennyt nyt useampi viikko, että olen nukkunut kuin pikkunen possu  Jopa niin hyvin että rupesin ihmettelemään.
Ja ainoa muutos jonka keksin oli tupakka, sikaarit! Nimittäin siirryin parivuotta sitten sähköröökiin, ja eipä siinä, aikas buoeno homma. mutta pari kuuta sitten lopetin sen sähköttelyn ja siirryin sitten ihan purkkalinjalle. Ja vitut se mitään on 100% pitänyt. Eli kun oon mökillä käynyt juoksettamassa koiria, ja muutamassa muussa tilanteessa, niin oon vetänyt pari Al Capone halpispaskapikkuriikkisiä sikareita. Ja jumalauta----> Olen nukkunut oaremmin kuin pariin vuoteen! Ihan vitun outoa  Mutta toisaalta, rupesin kärtsäämään 13 vuotiaana, ja nyt oon 48. Ja pentuna ollessa mein ukko poltti sisällä topallisen aromaa piipussa, per päivä! Eli savua piisas sisällä.
|
Pitikin mennä kehumaan... Tässä sitä nyt ihmetellään ja kello on 02:30

Tosin nyt juttu kyllä johtuu tuhdista annoksesta opiaatteja, joista tulee vittumainen kutina, ja sit ei pysty nukkumaan.
Taisin ottaa iltalääkkeet tuplana?? Vittu, onko tässä pakko ruveta käyttämään dosettia, saatana...