Kyllä sitä tallista löytyisi täysin läpikäyty 605 jota hieman viilailtukin

Mutta ei ainakaan vielä ole tuo moottorin vaihto tulossa kuitenkaan ajankohtaiseksi

Ja auto pysyi hyvänä ajaa tiellä vaikka renkaat onkin karkeammat, mutta ääntä niistä lähtee hieman muttei häiritsevästi.
kyllä se taisi ilmavuotoa olla, sillä perjantaina jätti välille ja sitten vaihdoin tankilta asti pa-putket kumiletkuksi niin alkoi tulla taas kyytiä.
Jos tuota moottoria alan vaihtamaan niin toteutan sen pajeron omalla laatikolla. mersun automaatti on kyllä hyvä, mutta sitten siitä tulisi jatkuva neliveto. Eli jostain jos löytäisi rikkinäisen pajeron lootan niin siitä hilut ulos, kytkinkopasta siivu irti ja mersun kopasta siihen siivu. laatikkoon kytkinakselin tilalle rautatanko joka on sinne koneistettu sopivaksi ja sitten mersun lohkoon runkopukkeihin sopikaksi toinen pää akselista niin saa linjan suoraksi ja sitten hitsillä mersun kaulus pajeron kaulukseen kiinni. Öljypohja pitää myöskin tehde itse hieman erilaiseksi. Katsotaan jos löytyisi laatikko niin tuota tietysti voisi alkaa mittailee ja suunnittelemaan.
Vkloppuna on saatu jotain taas aikaseksi.
Palasta taas pois.
ja uutta tilalle.
Sitten lattia tukkoon.
Ja maalia päälle.
Takapuskuri tuli nostettua oikeaan korkeuteen ja samalla takavalojen johtoja tuli hieman paranneltua. Tein uuden pistikkeen jotta puskurin irroitus tarvittaessa helpompaa ja samalla tein uudet peräkärryn pistokkeen johdot.
Vanhat oli tämän näköisiä.
tässä uusi pistoke ja tinasin nuihin pistokkeen piuhat ja kutiste sukka päälle. ja johtojenpäälle tuli vielä kurttuputki(suojaputki) päälle.
Takalämmitin tuli myös poisstettua ja tilalle tein tämmöisen pellin ja siihen tiivistenauha ympäri.
Räpsy nevan reunalta.
Sitten tuli lisävälot laitettua kans, jonkinverran parani näkymät näillä, varsinkin kun luntakin tuli.
Vielä olisi penkin yksi kiinnike ja etujalkatiloissa pienet paikat niin alkaisi olla kori kunnossa