Lainaus:
quote:Mä jouduin käyttämään tota mun HighTech Hailuksia sellaset 7 kertaa Malmilla korjaamolla nimeltä InCar.
Milloin olivat hukanneet jonkin muovihimmelin jonnekkin, johtoja liittämättä, sähköt hukassa jne.
|
Broidi muuten huollatti oman Nissan 200sx:n tuolla. Siinä oli ongelmana vuotava pakosarjantiiviste. Broidi oli sopinut autoliikkeen kanssa että se maksa puolet korjauksesta ja hinta arvio broidin osalta oli 200€, eli yhteensä 400€. Sitten kun broidi sen viimein sai niin lasku olikin 400€ broidin osalta, eli 800€. Mitähän ihmettä ne on duunannut sinne 800€ arvosta? Tiiviste ei maksanut paskaakaan ja sinne uusittiin pari ruuvia, mutta niiden kaikkien osien kustannus tais olla joku alle 50€ jos oikeen muistan. Työtä 750€ pakosarjan tiivisteen vaihtamisesta.. Hieman uskomattomalta kuullostaa. Varmaan autoliike sopinut että nostetaan laskua vähän että broidi maksaa koko homman. Itse sain ainakin mielikuvan että siellä liikkeessä ei hommaa oikeen osata.
On muuten yllättävän paljon tuollaisia surkeita korjaamoita. Mitenhän nekin pysyy pystyssä?
Onneksi on tuollainen voorti alla. Se on niin yksinkertaista tekniikkaa että kuka vaan osaa korjaa sen

Voi korjaa kaikki ongelmat itse.
-- Ford ja jokainen käynnistys on yllätys --
Nerd-O