Tuossa arvelin nopeesti vaihtaa termostaatin vaan ei mennytkään kuin elokuvissa, kun oli yrpä & illu taas vetäny pultit kuivana pierumomenttiin
Pultithan napsahti lopulta poikki
Piti vielä kokeilla hitsata mutterit tumppeihin kiinni. Joutui hieman suojaamaan palopeitteellä, kun ympärillä kulki johtosarjaa ja polttoaineletkua
Lopputulos oli että pultin jämät oli leiponeet kunnolla kiinni ja nyt katkesivat sitten ihan tasalleen tuon kannen kanssa. Mutta onneksi oli hyvä paikka porata niin sai uudet kierteet. Ja uudet pultit tuli sitten kiristettyä kohtuudella ja tahnaa väliin ettei tule savotaa uudestaan noista pulteista...
Sitten postikusti toi saksan maalta paketin niin pääsee noita jumppaamaan paikoilleen.
Sitten ois to do listaa mitä kaikkea pitäs vielä malttaa tehdä:
- Etuvilkut (vakio vilkut ei irronneet enää ehjänä)
- Valojen kytkentä
- Roiskeläpät
- Tankin letkuille läpiviennin tiivistys
- apparin penkki paikoilleen
- Etujarrut vuotaa jostain
- Öljynvaihto laatikoihin ja periin
- Takakontin sivupahvit paikoilleen.
- Akun siirto takakonttiin ja rakentaa järellinen "virtakisko" helpottamaan tulevia sähkötöitä
- Takakilvelle paikka + valot
- Peilit paikoilleen
- Virtalukolle jokin temppu pitäs tehdä, kun avain lähtee irti käynnissä ollessa.
- Pissapojan säiliö paikoilleen
- Kaippa se jokin rokkikone pitää asentaa paikoilleen
Ja tulevaisuuden hankintoja olisi aikanaan vinssi, jakiksen välitys ja lukkoa muuallekki ku oviin, Plus hitosti valoa katolle