lähtisin veikkaamaan et liian iso patrolliin (sd33 moottori), vakio syöttöpumpulla, jos on turbon pumppu niin sitten on toiveita et heräis ees yläkierroksilla.
ja jos puhe on gr:n rd28t koneesta niin 12mm nestepäällä vois tuurissaan saada pelaamaan, silti veikkaan et on liian iso turbo tohonkin...
kaveri laitto kuutos volvon ahtimen hj:seen ja huonosti pelas, ihan viimesillä 500rpm heräs ahdin ja nosti maks 0,3 ahtopainetta
etti jostain jonkun matalakierros (maks ~1800rpm) kutoskoneisen työkoneen ahdin, niissä on yleensä passeli pakopesä ja riittävä kompura joilla saa pelaamaan läpi kierros alueen.
mulla on hiluksissa kkk26 peräisin man (159hv) automaattivaihteisesta bussista, siinä on passelin kokonen pakopesä hukkaportilla ja isohko kompura puoli. pelaa 2lt2 moottorissa vähintäänkin hyvin. pers dynon mukaan vois olla takarenkaalta 110-120hv 1,2bar paineella... kytkin luistaa jos yhtään syöttöö lisää ja luistaa nytkin jos tiellä nelosella kaasun pohjaan painaa