Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.12.2014, 14:49
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärjy Näytä viesti
Tulee melko epätodellinen olo ku valvoo muutaman yön.. juotko paljon kahvia päivällä? Itellä helpotti se jonku verran ku vähenti sitä.. illalla en enää seiskan jälkeen ota kofeiinia.. nii ja tupakin jätin myös.. siis nämä toimi itellä, ei välttämättä muilla. Nyt saa joka yö täydet 6h nukkua, no edellis yö oli poikkeus..
Minullahan on kanssa ollut tuota vaivaa, ja paljonkin. mutta tajusin yhden helvetin oudon jutun...
Tässä on mennyt nyt useampi viikko, että olen nukkunut kuin pikkunen possu Jopa niin hyvin että rupesin ihmettelemään.
Ja ainoa muutos jonka keksin oli tupakka, sikaarit! Nimittäin siirryin parivuotta sitten sähköröökiin, ja eipä siinä, aikas buoeno homma. mutta pari kuuta sitten lopetin sen sähköttelyn ja siirryin sitten ihan purkkalinjalle. Ja vitut se mitään on 100% pitänyt. Eli kun oon mökillä käynyt juoksettamassa koiria, ja muutamassa muussa tilanteessa, niin oon vetänyt pari Al Capone halpispaskapikkuriikkisiä sikareita. Ja jumalauta----> Olen nukkunut oaremmin kuin pariin vuoteen! Ihan vitun outoa Mutta toisaalta, rupesin kärtsäämään 13 vuotiaana, ja nyt oon 48. Ja pentuna ollessa mein ukko poltti sisällä topallisen aromaa piipussa, per päivä! Eli savua piisas sisällä.