Noniin taas rokkaa. Laitoin siis jo kerran siirtäjät takasin paikoilleen ja läksin koeajolle niin ei saatana, samantien sama homma uudestaa. Härissäni sitten otin jo yhteyttä Artsiin et mitä kummaa, meinattiin et siirtäjän tanko saattais olla vääntynyt. No sain ajettuu sussukin nirvanaan, eli artsin pajalle. Sitten selvis että olinkin laittanut sen vaihdekepin suojakumin väärinpäin siihen, se kun ei ole ihan symmetrinen. On se perkeles pienestä kiinni... No mutta positiivinen yllätys ettei tarvinnutkaan kaivaa jakista ulos ja räjäyttää auki.
Pientä muutakin päivitystä on aikaiseksi saatu, Lepa teki sussukiin snorkkelin ettei taas ols kone täynnä vettä
Garpolla viimeks huomasin ettei kahdet työvalot riitä joten tuli motonetista haettua kahdet lisää. Josko nyt riittäis.
Lisäks oli pakko laittaa hiukan tuuninkia

Oli panssari menny sen verran mutkalle että kirveenhamaran ja suunnattoman väkivallan yhteisvaikutuksella vasta sai takasin paikkaansa. Otti meinaan aika kovin kiinni jakikseen. Se myös tais selittää käppärin toimimattomuuden, nyt pelaa taas!