voi sen stefan rikkoutumisen aiheuttaa huohottimen tukkeutuminen samallai kun tojotassakin, mut patrollissa noita stefoja on kaks kappaletta, siellä perän päässä on kanssa sisällä stefa joka noista pettää ekana. sivulla osanumero 9
http://nissan4u.com/parts/patrol_gr/...llustration_2/
tosin niiku fintroll sanokin, niin se ulompi jos on ehjä niin se käytännössä riittää, ei se mitään merkkaa jos akseliputki on öljyä täynnä, pikkusen enempi menee tavaraa öljynvaihdossa sinne perään

tuon ulomman vaihtoo en oo itte tehny, mut tuon kääntöpään "räjäyttää" auki ja pistää nippuun alle tunnissa per puoli ja en mie usko, et se stefan kaivelu sieltä ulos ja takasin paikalleen laitto mikään amerikan temppu on.
sama kääntöpään laakeri sinne menee, oli malli kumpi tahansa, offroadtarvikkeelta saa sitä täyttä tiiviste/laakerisarjaa siihen etupäähän, niin jos aikoo tehhä täyshuollon niin helpoimmalla sen setin saa sieltä. tamgearsilta sitten saa kyllä ne laakerit asialliseen hintaan suoraan hyllystä jos meinaa niitä vaihdella ja niputtaa esmes vanhoilla kääntöpään tiivisteillä. stefoista en tiedä, voi löytyä tamgearsilta tai sitten menee marmori hommiksi ja niitä ei varmasti ole suomessa edes merkkiliikkeen hyllyllä. jos tullee paha paikka osien kanssa, niin paiskaa yv, voin koittaa järkätä "naapurista"