Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TARO59
vastaan ihan samalla tavalla kun suurin osa offipalstalla tekee. Ensin joku takaisin kysymys ja sitten karkaa. Hyvä esimerkki kun joku kysyi vuotavasta takaakselista niin vastaukseksi tuli "joku on porannut reijän"
Palataaksemme asiaan niin vaikka saisi vetää maksimi 3500 jos ei jaksa niin ei jaks ja onko sitten enää liikenneturvallinen vai viekö kärry 1600 kiloa painavaa auto mennen tullen. Ilman jarruja ei pitäisi nyt olla ongelma kun max on 750kg oli kärry sitten kenen tahansa tekemä.
Löytyy vetoautoja ja ln110 hiluxi ja ovat ihan eri asia.
|
Asia selvä.
Oma ongelma on se, että omalla hiluxilla saa vetää vain 1500kg jarrullista peräkärryä. Itselleni riittäisi hyvin se, että saisi vetomassan korotettua tuosta 1500kg tuonne n.2000kg.
Olin toyotaan yhteydessä ja antoivat sieltä vastaukseksi,että vm. -90 suurin valmistajan ilmoittama vetomassa on 1500kg. Mutta vetomassoja on korotettu heinäkuussa 1991 2000kg ja joulukuussa 1992 2100kg. Kaikki muutokset on tietysti valmistenumero kohtaisia.
Kysyin toyotalta et pystyiskö he kirjottamaan todistuksen siitä et mikään ei ole muuttunut auton rungossa,alustassa tai jarruissa. He eivät tietenkään sitä suostuneet kirjoittamaan,koska toyota auto finland oy ei kirjoita mitään toyota autojen muutoksiin.
Eli jostain kun saisi todistuksen että mikään ei ole muuttunut vuosimallien välissä,niin vetomassan voisi saada korotettua tuohon 2000kg/2100kg.