Lainaus:
quote:
Joo toihan onnistuu siis kun irrottaa navasta jarruletkun/putken ja pulttaa ylhäältä ja alhaalta yhteensä 8kpl muttereita auki jotka pitää laakerilätkiä ja ohjausvarsia kii. Sit vaan lätkät ylös (ja niis on ylhäällä kans sellaset kivat kartioholkit) jolloin laakerit vapautuu ja kun murros käännetään oikeaan asentoon niin koko navan voi vetää vetareineen pihalle. Olen tehnyt tälleen ainaki pari eri kertaan kun on tehty SOA. En kyllä tiedä onko toi sitten kovin järkevä tapa jos niitä ei muuten tarviis irrottaa kun niihin laakereihin pitäs saada joku esijännitys vedettyy.
- http://www.G-69.tk -
|
Ei muuton tarvi irrottaa sitä alempaa "laakerilätkää" ja pitkällä jarruletkulla (levyjarru) ei tarvii irrottaa edes jarruletkua. HJ:n vakio hilkkeistä en tiiä, mutta sinne voi vaihtaa Hiluxin pitkän letkun. Fiiliksen vuoksi olen itse ottanut sen huopatiivisteen sieltä takaa irti kun se voi muuttaa muotoaan irrotuksessa tai peräti hajota.
Homma toimii murroksen vaihdossa niin, että napalukkoa purkaa sen verran, että saa murroksen sokan auki. Navan saa vedettyä irti siten, että murros jää akseliputkeen.
www.alanmiehet.com Sinne ne kaikki hyvät lintat menneet on.