Joo saatiinhan sitä jo toisen kerran tänä vuonna Kulmassa oli lumiset olosuhteet vaikka Unu yrittää muuta väittää.
Cherokeella ajeltiin ympäri reitistöä eikä kertaakaan tarvinnut ajaa samaa reittiä.
1 barin paineilla kumit jo joustivat jonkin verran ja pitivät hyvin eikä ollut pelkoa vanteelta putoamisesta.
Käytiin 05 siltaa katsomassa ja toteamassa että se kanattaa vielä korjata muutamalla tukevalla poikkipuulla yhteen sitomalla.
Ajelin tuosta vasen pyörä siltapuuta pitkin ja ajamalla vasemmasta lutakosta yli.
Sitten käytiin ajamassa ristteyksen 72 lähistön vanhat reitit ja suuniteltiin uutta pitkin louhetyömaan reunaa pitkin josta sahailinkinmuutaman kaatuneen puun pehmeikön vierestä ja siitä pääsee nyt taas ajamaan jonkin aikaa kantavaa pitkin.
Ensi kerralla numeroidaan sieltä muutama uusi risteys ja laitetaan nauhaa reitille.
Sitten ajeltiin nuotiolle jossa pipari ja löki maistui ihmisille.
Makkaran syönnin ja pipareiden jälkeen lähdin katsomaan lähistön vakioreitin puhki kulunutta kohtaa ja kun sinne pääsiin rupesikin ohjauosostehostin pitämään ikävää ääntä ja konehuoneeseen katsottuani selvisi mistä pieni öljyn haju oli peräisin.
ohjaustehostin oli ruikkinut öljyt ympäri konehuonetta??
Kun ei ratti enään kunnolla kääntynyt oli suorin tie nuotiolle eteenpäin pehmeän läpi ja Cherokee upposikin heti kuin suohon.
Vinsillä etiäpäin ja vinssikin toimi ihan omia aikojaan kun korjattu johto teki kontaktia kun johtoa liikutteli. Johto paikallaan ja pääsin vinssillä ylös.
Sahailen tuohon vasemalle kierron niin pääsee taas vakioillakin tuosta pehmeän ohi.
Ajoin vielä jäykkäohjauksisella Cherokeella kahden vesikuopan kautta niin sain isoimmat suot huuhdottua pois enen kuin lähdin kotio.
Kuvasin kotipihalla vielä Cherokeen uuden "käpälän" jäljen enen pesua.
Hieno päivä ja kiitosta vaan kaikille tästä vuodesta. Ensi vuonna nähdään taas Kulmassa.
SEURAAVA AJOPÄIVÄHÄN NÄYTTI TAULULLA OLEVAN 17.1.2015!
t. Ismo Ämmä