No eihä tuo mitään jos nyt proppu unohtuu auki, mitän kun ei tee niin mitän ei satu.
Vaihdoin aikoinani äitin nissan micraan öljyt. Proppu auki, ölpät koneest ulos vatiin hallitusti, suodatin pois jne jne ..
Sama takaisinpäin, suodatin paikoileen, proppu kiinni ja uutta öljää koneeseen, tikkucheck oli ok joten kone käyntiin jotta voi ottaa uden tarkistuksen kunhan ölpät on kiertäneet koneessa hetken..... no mitä vittuu kun ei sammu öljynpainevalo, vähän polkaisua kaasulle ja ei sammu ei... Jätin auton käytiin ja kävin katsomassa konehuoneeseen. Ihan ok. Nopea vilkaisu auton alle ja suihkuna lentää öljyä...
Vitullisella kiireellä kone seis ja tutkimaan...
Oli sitten vanha öljynsuodattimentiiviste siellä uuden kanssa eli tuplatiivarointi ja sieltähän se pursui ölpät tallin lattialle...
Kyllähän se jurppi.....