Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 13.12.2014, 13:32
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.449
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ford59 Näytä viesti
Ihan tavallinen kumijousiakseli ja siitä keskeltä sopiva siivu vaan pois. Mulla on kuution vesipytyn ympärille tehty tehdastekoinen kärry missä on myös sauma akselin keskellä, luultavasti kavennettu siitä sopivaksi.
^- tuota olisin ehdottanut itsekin, jos ei valmista löydy.

Laittaa vielä akseliputken sisälle pykälää pienemmän neliöputken joka ulottuu vaikka 15cm katkaisukohdan yli molemmin puolin, tulppahitsit joka kyljelle (=yht. 8kpl.) + sauma ympäri katkaisukohdasta -> käytännössä kestävämpi kuin alkuperäinen. Jos on leimattava vehje niin hioo saumat tasaiseksi jolloin kukaan ei huomaa mitään.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten