Jatketaanpa Francarstein topiccia. Nyt laite on kotiutunut Keski-Suomeen ja muutokset jatkuu...
No, se mitä tähän mennessä on tullut tehtyä liittyy lähinnä pieniin kunnostuksiin kuten kytkimen ja jarrutehostimen toimintakuntoon saattamiseen. Myös ruiskutuspumppu rupesi tottelemaan ahtopaineen muutoksia.
Seuraavana on muutoslistalla, ehkä jopa yllättäen, keula ja sen rakenteet. Ketjumaski on jo siirretty muistojen albumiin ja seuraavana lähtee valot. Jotenkin se alkuperäinen, brittiläisen muotoilun yksinkertaisuus puhuttelee enemmän.
Joten hakusalla on keulaan alkuperäiset osat. Tiedä sitten onko noissa vuosimalleittan kuinka suuria eroja. Tosin jos kokonaisen auto rullaavana löytyisi varaosiksi niin aina parempi. Konetta kun en tarvitse sattuneesta syystä...