saman lämmönluovutuksen voit saada aikaan rivottamalla alumiiniset ahtoputket, jotka on kuitenkin keulamallin coolerissa "liian pitkät", jos haetaan optimaalista vastetta koneesta
en minä sitä sano, etteikö jokanen aste ois tärkee sille moottorille ja varsinkin sen lämmönhallinnalle, mutta ralli/rata touhussa perus välijäähyn hyöty on tosi paljon suurempi mitä 4x4 touhuissa, ihan johtuen siitä nopeudesta. jos joku kysyy mielipidettä välijäähdytyksestä ja hällä on halua moinen autoonsa tehdä niin vastaisin epäröimäti "tottakai sie laitat sen", koska se vähäkin lämmön laskeminen on parempi kun ei mitään, varsinkin jos konetta on aikomus kutitella yhtään. varsinkin nykyään ko nuo kohtuullisesti toimivat ei maksa enää järjettömyyksiä.
ite tosin laitan molemmat +öljyn lauhduttimet