Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pstj
4.0 koneisesta vekottimesta hyökkäsi startatessa tyhjäkäynti suoraan kahteen tonniin. Pikagoogletuksella selvisi, että vika voisi olla IAC-kikkareessa ja sen putsaus joskus auttaa. Kikkare irti, putsaus ja vielä vähän puunausta läppärungossa olevaan pesäänkin ja kierrokset palasi normaalitasolle. Onnistunut korjaus siis tähän asti, mutta kysymys kuuluukin: onko kokemusta kuinka pitkäaikainen elvytys tuo putsaus on? Kannattaako siis laittaa heti uusi osa tilaukseen vai voiko odotella seuraavaa ongelmaa vasta ajan päästä?
Kovasti paljon nyt osui samaan saumaan ongelmaa, kun akku kyykähti, kuskin puoleinen etujarru jumitti ja iski vielä samalla salamalla tuo tyhjäkäyntiprobleemakin. Tyhjäkäynti käy, akku on laturissa (jos vaikka vielä heräisi) ja jarrut enää ilmaamatta. Kohti seuraavia remontteja!
|
No johan sulle viat lykkäs! Mulla ei tyhjäkäynnin kanssa ollut mitään tollasia ongelmia. Ton ikäsissä ja noin paljon ajetuissa musta on pienet tyhjäkäyntihäiriöt - kuten vaeltelu - ihan normaalia.
Akku kyykähtää helposti yhdessä yössä, jos yksikin kattosisävalo jää päälle; kokemusta on.
Jarrut pelas mulla varsinkin levyjen vaihdon jälkeen todella hyvin, mutta männät sitten kai tuli tiensä päähän. Toisin kuin aluksi Grand ZJapassa, niin Uncle ZJamin jarrut ei jumineet missään vaiheessa.