kaikkea tuli tehtyä
ajatus lähti katsastus rempasta ja etuakselin ehjäyksestä ku meni murros pashaksi
no nyt näin niinku loppu suoralla vois sanua että alkuperäistä autoa jäi hytti lava ja rungosta sen verran että voi suhteellisen hyvällä omalla tunnolla sanua että on samalla rungolla niin ja kansi jäi vanhaa.
akselit vaihtu siksi ku olivat valmiit SOA:t ja navat käännetty ja etuakseli oli terve
vanhaa laatikkoa ei voinu käyttää ku oli mulle tullessa vailla pohjaroppua elikkä ajettu kuivana ties miten kauan ja muutenki 5 hukassa välillä ja kuoret paristakohtaa hitsatut / sikafleksillä korjattu
koneessa oli siivapyörä löysällä ja kampparin nokka hakattu ihan pilluksi ku oli koitettu lukita mutteri kiinni.Noh olis voinu kiriä siivan kiinni ja pysyäkkin jos lento järjestys olis ollu oikea mutta ku kierteet pohjaa niin minkäs teet mutta ei siinä kaikki.
Suuttimet oli aikas huonot ja 4 mäntää oli siinä kunnossa että laet mureni öpohjaan ku kopasi elikkä alakerta vaihtoon
sitte sähkö puoli oli tehty äärettömällä ammatti taidolla karvapersettä ja jumpperia oli nappihehkua nappi tarttia vaijeri sammutinta ynnä muuta kivaa jotenka taas elinten luovuttaja autosta osaa elikkä koko johto sarja uusiksi jonka johdosta tuli Rundarilla oleva mittaristo sekä kaikkia muuta kivaa eli hehkut pelaa oikeen sammuu avaimesta ja mikä vielä hienompaa automaatti valot
sitte ku oli nämä omanlaiset "perus asiat" saatu kuntoon niin vähä väriä runkoon ja konetilaan eteen tuli 16500LBS vinssi ja takse 12000LBS än virveli tankki siirtyi perältä yllättäen vinssin tieltä vähä paremmin suojaiseen paikkaan ja tuli muovi tankki niin ei ainakaan vuoda saumoista
etu jordaaniin tuli tuplanivel hysteerit olis vielä ajatuksena toteuttaa jossain vaiheessa niin sais ton Banaanin pois tuolta ohjausosista
siinähän sitä olis sitte jonkin verran niin ja se lavan lattia tulivaihdettua niistä terassi laudoista verkkoon