Muutaman tunnin mäntiä hinkanneena ja jälkiviisaana taidan itsekkin ensikerralla taipua tuon kannalle..

Vähän tiivistettä hankittu ja mäntää rengastettu. Kirjaimet renkaissa laitoin kannen puolelle, niinkuin vanhatkin oli. Nämä tosin oli n-sarjalaisia, kun vanha oli merkitty t-kirjaimella, mutta tokkopa tuo maailmaa kaataa, aakkosia kumpanenkin..

Ylimmän renkaan uraan jäi kynnen mentävä rako mutta muistelisin, että siinä sai vähän isompi kolo ollakkin. Pitänee tarkistaa illalla manuaalista.
Lopuksi vielä kompuroin klapikuorma sylissä ja maalipinta sai näillä leveyspiirellä harvinaisen puuhilemaalauksen. Onneksi maali oli hiukan jo kuivanut, paineilmalla suurimmat pois ja uutta maalia päälle. Ei tullut näyttelytasoista maalausta tälläkään kertaa.. pahus...
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing
Ajoneuvojen loppukäyttäjä..
Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76
Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory