Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.12.2014, 20:43
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

No, tämmöisempä kuvan tuosta sai..
Mutta. Olen ite ajellut kaupunkipyöritystä traktorilla putsaamassa lumia ja jne. että oikeasti ymmärränkin vähän sitä ammatti puoltakin.
Minä oikeastaan vähän provosin kyllä, trolli kun olen. Mutta oikeasti se on kyllä vähän helvetin pelottavaa, kun jotkut, juuri äsken rekkapenan ammattiin päässet nuorukaiset eivät todellakaan tajua millaisilla voimilla ne leikkii liikenteessä. Ja todellakin se rajotinta vasten paahtaminen tarkoittaa sitä että se todellinen nopeus on siellä yli 90. Ja jos siinä edessä ajaa vaikka vanha mummo tai vasta kortin saanut liikenteessä harjoittelija, niin kannattaako sitten ajaa ihan puskurissa kiinni, kun on joku täys poka Ovakolta kyydissä.

Suurin osa ammattikuljettajista on oikeita ammattilaisia, mutta kuten joka ammatissa, niin meitähän on moneen junaan, ja onneksi ne todella huonot kuskit yleensä katoaa jonnekin.
Ei voi, ei kannata yleistää, vai mitä. Ja kuten jo sanoin, minä nyt en yleensä ole tuolla liikenteessä kenenkään jarruna Ne vitunsaatananperkeleenhelvetin peltipoliisit vaan on saaneet minutkin hidastamaan... Ja oikeasti, jos jonkuin ammattiryhmän, kuten rekkamiesten on pakko rikkoa lakia pystyäkseen tekemään työnsä, on jossain ihan helvetin iso ongelma.
Ehkäpä pitäisikin meijen miettiä nyt sitä, miks rekalla sitten on pakko vetää ylinopeutta? Varrantaa loppujenlopuksi oma ammatti, tekemällä omaa työtään? Jossain on paljon vikaa, eikö?