Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyperi
Kuule, kun joskus on vaan pakko noudattaa lakia! Minä en ota yksiäkään sakkoja, etenkään jos on kortti katkolla siksi että joku maitokuorma on kymmenen minsaa aikasemmin meijerissä. Ja juurikin tuo on se asenne miks rekkamiesten maine on nykyään mitä on. Ja melkonen saa olla turbo rekassa jolla ajetaan ylämäessä kakslitrasen lupaan ylitte. Tuo on muuten melkosen paha uhkaus, jos uhkaa ajaa jonkun päälle? Eikä mitään herneitä, mihinkään ruumiin aukkoihin. Sitäpaitsi tunnen muutamankin kaverin jotka on ajaneet ihmisen hengiltä. Joko junalla rekalla tai ihan henkilöautolla... Tiiätkö. Kukaan niistä ei kehu sillä asialla, vaikka niistä yksikään ei ole ollut vikapää eli syyllinen.
|
Sehän on semmonen homma että varsinkin talvikelillä kun haittis tekee semmosen tempun että tahallaan tekee äkkijarrutuksen rekan edessä niin se on se ja sama että painaako sitä jarrua koska se ei jäätiköllä pysähdy.. kaikkien on tietty hyvä huudella mitä haluaa että tervetuloa vaan kokeilemaan tätäkin ammattia niin näkee kyllä noita perseilijöitä tuolla tien päällä niillä hemmetin haittiksilla.itse annan tilaa raskaalle jos itsellä ei ole mahdollisuuksia nostaa nopeutta , mielummin sitä sen perässä ajaa kuin että olisi sen edessä haitoilla.
Kaikki vaan ei sitä näytä ymmärtävän mutta jokainenhan on on täällä suomen teillä maailman paras autokuski että jokainenhan saa ajaa miten itse parhaakseen näkee. Itteä ainakin vituttaa tuolla tien päällä kun haittikset tahallaan tiputtelee nopeutta edessä ja se tuntuu tahalliselta kiusanteolta..
täytyy varmaan ostaa parempi koelauta kamera niin saa hyviä tilanteita tallennettua ja laitettua vaikka tänne palstalle niitä kun sattuu olemaan päivittäin tuolla tien päällä pitkillä suorilla jossa ei ole edes risteysalueita ja yks kaks vaan poletaan jarrua raskaan edessä ja näytellään keskisormea ja sitte tullaan aakkosbaarin pihalle huutamaan että saatanan kusipää tappaja rekan kuljettaja. Tälläisiäkin tilanteita on tapahtunut ja on sen jälkeen muuten haittis kuski lähteny vähän helvetin lujaa karkuun ....
tai sitten kun olet yöllä peruuttamassa johonkin kaupan laituriin ja joudut peruuttamaan sinne jostain kylätieltä ni jo torvet soi ja tullaan huutamaan että mee vittuun siitä eestä saatana kusipää niin oon huutanu takasin että mee itte vittuun siitä kärryn takaa että saadaan sullekkin ukko paha maitoa tonne kauppaan ni ei tarvi saatana mustaa kahvia juoda ja kuunnella muijan kitinää kun sielä kaupassa ei ollukkaan sitä maitoa. Kun siellä yhdistelmän takana oli se saatanan äijä joka ei osannu antaa tilaa sillä helvetin haittiksella.
että kyllä tässäkin ammatissa saa melko paljon kuljettaja turhaa paskaa niskaan ja huutelua ja vaikka mitä vaikka et olisi mitään tehnykkään.
ja en todellakaan ole kenenkään päälle tahallaan ajamassa, jos joku näin ymmärsi.