Valehteleeko silmä, vai onko toinen hihna paljon syvemmällä tuolla urassa?
siis jos hihnat on "eriparia" niin kuluttaa hihnaa, ja herkemmin alkaa luistamaan, varsinki jos/kun hihnapyörien halkaisijassa on paljon kokoeroa.
tuo 10kw alkaa kuulostaa aika paljolta, mutta jos kampiakselilla ja pumpulla on esim. 20cm halkaisijaiset pyörät, niin uskoisin kestävän.
Ja sitten tuo OT-pumpun vaihto: laita 2-kammioinen pumppu, siis toinen kammio hydrauliikalle, ja toinen tehostimelle. tuo paineputken haaroittaminen ei onnistu, siis öljy karkaa vapaakierron kautta aina väärään paikkaan: siis nosturia käytettäessä pitää ratti sitoa linkkuun, ja ajossa taasen joku vipu nosturista, esim. puomin sisäänveto taikka tassun nosto sitoa pohjaan.-> siis vaatii 3 tie venttiilin. Ja taitaa olla niin, että tuo viritys ei kelpaa katsastussedälle?
Mihin käyttöön tuo hydrauliikka tulee? jos häytät nosturia vain satunnaisesti, ja sillonkin "varovasti" esim. asennustöissä, niin tuo "pieni" pumppu voi olla ihan kiva, siis etenkin pienillä kierroksilla nosturin liikkeet on rauhalliset.
Ja tuosta paineesta: jos laita esim. 200 bar pumpun/paineen, niin ohjaustehostimen linjoihin voi laittaa säädettävän paineensäätimen(siis päästää säädetyn paineen jälkeen suoraan paluu letkuun)
|