Keula oli kovin kasassa joten ostin Rölliltä 25mm jousispacerit jotka korottavat tukivarsien kulmasta johtuen noin 50-60mm.
Spacerit vaati tolppien purkamisen koska piti laittaa yläpäähän pidemmät pultit.
spacerit
Paikallaan
Vetarin kulma vakiona
Vetarin kulma spacereilla, teen ehkä diff dropin jossain vaiheessa että kulma korjautuu eikä ulosjoustossa ole liian raju.
Heti muuttu paremman näköseksi kun samalla poistin astinlaudat. Niiden tilalle tulee kylkiputket joskus. Keula nousi about 60mm.
Tehtävää:
rautapuskurit eteen ja taakse (tilattu jo puolasta)
50mm korinkorotus (on osat jo paitsi rattiakselin jatko)
33"x12.5x17" tai 285/75R16 renkaat
8 (tai 10) x 16 (tai 17) ET 0 - ET -6 alumiinivanteet
Vinssi eteen
Pohjapanssarit
Takalukon korjaus (jumissa käyttämättömyydestä)
penkinlämmityksen korjaaminen kuskinpuoli (nahkapenkit on kylmät talvella)
Peilinlämmittimien korjaus (nappi kojelaudassa mutta ei tapahdu mitään, täyttä varmuutta ei edes ole onko tässä sellaisia)
välijäähdytin jos mahtuu keulalle
Automaattilaatikon jäähdytys pois syylärin alaosasta omalle kennolle (ettei mene jäähdytysnesteet ja atf sekasin ikinä missään tapauksessa)
Käyttöautohan tämä on mutta ehkä noilla varusteilla jo uskaltaa ajella maantiellä ja ehkä jonkun makkaranpaistosafarin voi heittää vaikka rajan tuolla puolen.