Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 07.12.2014, 21:03
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Käyttöjarru ei tee mitään tuon oikean takapyörän osalta.
Myös käsijarru on helvetin huonosti säädöissä, kahva tulee kauas ja ees jäisellä kylätiellä ei mee takavedolla kumpikaan takapyörä lukkooon. Uskon ja toivon että noi tilanteet kun lukko ei lyö kiinni on kuitattavissa kevyellä känkän kiristyksellä kunhan säätelen liinat vähän lähemmäksi.
Videolla näkyykin tilanne sivupeilissa jossa pyörä paikallaan vähän känkkäää ni veto alkaa heti. Mutta oli myös tilanteita (kiillottuneella jäällä) että en saannut lukkoa lukkoon vaikka vedin känkän niin kireelle kun sen noilla säädöillä saa ja pumppasin huonoa jalkajarrua. Seuraava kunnon safari kertoo paljon.
Ajossa noita totaalisia toisen renkaan pidonmenetyksiä ei juuri tule varsinkaan kesällä kun alla ei ole jäätä kiillottumassa niin lukko pelaa kyllä varmaan hienosti ja pehmeästi ilman mitäään touhuamista.
Pyörän irtoomiset maastakaan ei kovin pitkä aikasia yleensä ole.
Selvästi vähemmän perää menee tän kanssa sivuttain kun palalukolla, mikä tässä nyt etuna pitäis ollakkin.
Sitä on liian aikasta sanoa onko tää nyt parempi vai huonompi kun perus palalukko.



http://vilkutin.1g.fi/kuvat/VIDEOT/E...ck+lukosta.mp4
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200

Viimeksi muokannut Vilkutin : 07.12.2014 21:08
Vastaa lainaten