Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.12.2014, 20:54
Comax Comax ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 04.01.12
Sijainti: Rovaniemi
Perusasetus

Aikoinaan suskan kun ostin niin siinä oli alla Aurorat ja mielestäni helvetin liukkaat, kun ei tahtonut tiellä pysyä vaikka uudenveroisilta näytti. Päätin kuitenkin nyppiä niistä nastat pois ja tehdä kesärenkaat. Kolmatta rengasta nyppiessä ihmettelin, että miksikäs tässä takarenkaassa on tämän näkönen kuvio.. Eturenkaita ihmettelin hetken ja huomasin, että oli sitten asennettu ristiin ja edessä ja takana oli yksi rengas vastakkaisilla puolin asennettu väärinpäin . Nyt on sitten aurorat kesärenkaina ja pintaa enemmän kuin riittävästi. Talvirenkaiksi ostin nokian hakkapeliitta suv7 ja pakko myöntää, että on parhaat renkaat millä olen ite ajanut, suskan ajettavuuskin muuttuu sen verta, että tuntuu kuin uuden auton olisi hommannut. Monta porokolariakin noilla välttänyt, vaikka olen ollut varma, että kolahtaa niin niinvain on auto pysähtynyt reilusti ennen tokkaa..

Nuo aurorat on vissiin semmoset, että niissä tulee ikä reilusti täyteen ennen kuvion loppumista nimittäin mulle tuli myös tuon volvon matkassa nypityt aurorat kesärenkaina, kun viime syksynä sen ostin. Tällä hetkellä taitaa olla kaikissa kolmessa autossa talvirattaina nokialaiset, vaikka aikoinaan kun ensimmäiset tuli auton matkassa niin väitin, ettei noin kalliita renkaita tähän taloon enää osteta..