Viestiketju: Jeep XJ Adventure
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 03.12.2014, 10:49
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

No käytännössä ne alkaa kanittaa kaikista nivelpisteistä, mutta pahimmat on alavarresta ylös lähtevä ylätukivarren pusla, ylätukivarren akselinpuoleinen pusla, ja jossain määrin myös alatukivarren akselin puoli. Itse laittaisin omien aiempien kokemusten perusteella radius arm long- arm:eista kaikkiin niihin kumipuslat. Korinpäässä voi olla flex jointit. Jos väkertää ylätukivarret 12mm/ 1/2" pultille sopivaksi, niin jommankumman ylävarren voi aika huoletta poistaa kestävyyden kannalta. Leimasetä ei kylläkään tykkää, eikä kannata ajaa kolaria..

Tuo radius arm ei todellakaan ole mitenkään optimaalinen ratkaisu, mutta kun omien varsien tekeminen aitona kolmilinkkinä panhardin kanssa on täällä kotimaassa lain silmissä vähän vaikeaa
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 03.12.2014 10:52
Vastaa lainaten