Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 02.12.2014, 15:53
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Jos et meinaa ohjausta muulla tavoin muuttaa, niin ihan vinkkinä että ZJ:n V8- mallien raidetanko on umpinaista tavaraa, ja hieman järeämmillä raidetangonpäillä/ välivarrella. Kartio ja kierre olkavarteen ja välivarteen on sama, joten on ihan bolt- on osa.

XJ:t kaikissa, sekä ZJ:n kuutoskoneisten raidentangonpäissä on muistaakseni 11/16" -18 kierre. Kartio on kaikissa XJ/TJ/ZJ/YJ/MJ/WJ ainakin sama 7*, ja 1/2" -20 kierteellä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 02.12.2014 15:59
Vastaa lainaten