Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.12.2014, 10:56
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
nuo selkäkivut on aivan saatanan perseestä
ite oon kärsiny niistä hiuka reilu 15v,, välillä lääkkeet jelppaa ja useimmiten ei

siis mulla on 2 lannenikamaa paskana ja 1 niskanikama

sit on vielä sellanen ihana vaiva että pari nikamaa painaa tonne hermoon ja vasemmasta jalasta häviää sillointällöin tunto täysin mutta se on kuulemma normaalia sano lääkärit..

nii ja noihin kaikkiin ruodon vaivoihin lisätään vakava masennus niin elämä kukoistaa
Miulla on selkäleikkauksen jälkeen vasen jalka vähän halvauksessa ja sit se leikkaus arpi kuristaa niitä hermoja, eli välillä järjetömät hermokivut. Tramadoli ja panacod ja burana annokset tapissa. Mutta ei huvittas vaihtaa yhtään enää vahvempiin. Vitutta tää kännissä olo 24/7 muutenkin. Vittu kun ei muista eikä tajua mistään mitään. Ja nukkuminen onnistuu joka kolmas yö kunnolla, koska sit ei enää pysy hereillä...
Ja kun olen niin nuori 48v. Niin kuulemma turha edes haaveilla mistään eläkkeelle pääsystä. Nyt tulee kaksvuotta täyteen kuntoutustuella, ja lukuri epäili että näinköhän KEVA enää jatkaa sitä, kun ei oo tehty kuntoutusta. Jep, ei o tehty. Koksa kun soitin KEVAlle asiasta, ne sano että miun tilanne on niin huono, ja palautumaton, ettei kannata kuntouttaa, ja sama vastaus oli KELAlta. Eli ne saattaa tehdä näin ovelasti, että ensin eivät myönnä kuntoutusta, mutta sitten epäävät tuet, koska ei ole kuntoutettu. Vittu että ahistaa tää epävarmuus. Noo, keväällä kuulemma sitten Keskus-sairaala järkkää mulle jonkuinlaista, ehkäpä kuntouttavaa työtoimintaa, odotan mielenkiinnolla, mitähän se sitten on Jospas vaikka pääsis virkkaamaan jotain myssyjä tai patalappuja?
Ja sen verran edittiä, et just tuli posti, jossa oli kirje, että eläköityminen jatku 31.17-15 astikka.. Phuuh. Ja apina pois niskasta, vähäks aikaa!!

Viimeksi muokannut nyyperi : 02.12.2014 14:47 Perustelu: Lisäsys.