tuli tuossa yks ilta potkittua takaovi sellaseen kuosiin et jäi pieni leima eli muisto neitsyyden menettämisestä, en alkanu hinkkaamaan sitä, enkä kyllä pakkeloikaan, on sen verran pieni lommo puukeista muistona, sit toiseksee kylhä nainenki ekan kertansa muistaa ni saa se autossa näkyäkin hiukan :P
surffailin sit internetin ihmeellisessä maailmassa ja tutkin juttuja taas kun olin kipeenä ei pystyny muuta tekee ja HAH SO, kaikki valkeni miulle et mikä tuos autossa on viturallaan ja mitä siihen ny pittää tehhä, osa osistaha tuollo hallil mut pari pientä koneistusjuttua siihen tarttee viel tehhä ja laittaa paikalleenki et se ois parempi ko nytten.
- panssarit pohjaan, steering, laatikot, sit joskus viel perät
- siirrän etutukareita eteepäin 10-15mm ja takasia taakkepäin saman verran = palautan auton vakion akselivälin.
- vahvemmat ohjauksen varret, vakio on jotai huttu 2mm seinämäistä, pittää tehhä/teettää jottai "oikiaa" matskua olevat.
- säädettävät panhardit etu ja taka, no ne miulla on tulossa, ootan sitä konttia ku kuuta nousevaa ko sielt tulee työkäyttöönki judensseja..
- etulukko, seki on tilattu
- ahdin, pakosarja ja pakoputkisto uusiksi jos pääsis hätyyttelee sitä +150WHP rajaa.. ahinha on jo lootassa ku joku urpo (punisher) sais hitsuteltuu pakosarjan laipat ja sylkäsis hukkiksineen paikalleen, hukkikseksi oon aatellu synapsen 38mm porttia
- casteripuslat paikalleen, neki on pussissa auton lattialla ku edistys laittamaan
- sit tietty säätö ja dynotus uudelleen ni näkee meniks homma oikein

- ainii ja sata pientä pikkuvikaa, kuten et lämpee tyhjäkäynnillä jnejne, eli tarttee lisätä tuuletusta konehuoneessa, vaikkei kyl uskos
tuossaha se talavi menneeki muksasti, varsinki ko tuli hommattua jeeppi talliin ja tuo käyttiski pitäs "kausihuoltaa" eli vaihella risat puslat alta vittuun, käydä koria vähän läpi et oks hitsutuksia ja varustella se työkäyttöön työvaloilla, invertterillä ja majakoilla, yms.. eli oha tuota tekemistä ku ois aikaa