Viestiketju: Homot naimisiin?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 28.11.2014, 11:43
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A-P Näytä viesti
Minulle aivan sama, mutta sitä en ymmärrä, että miksi pitäisi väkipakolla saada kirkolliset häät? Helvetillistä elämää tarttee aiheesta pitää, kyllästyttää. Maistraattiin asti laskisin, sen verran on pyhää näin 23 vuotta sitten kirkosta eronneena.

Kirkosta en ole eronnut ja paljon riippuu paikallisesta sielunpaimenesta miten innokkaasti sen palveluja käytän hyväksi.. Eiköhän sen kautta mut vielä kirkkomaahankin siunata.

Tuo avioliittoon vihkiminen on nyt vähän kipeä asia, kun vasta olen päässyt entisestä vaimosta eroon ja ihan pirun vaikean eron päässyt kokemaan. Jos joku sen helvetin haluaa väkisin itselleen hankkia, niin vikaa on päässä.. Avioon en ihan heti halua ketään usuttaa. On sitten homo tai hetero.
No, itsekin uuteen naiseen rakastuneena ymmärrän, että sekaisin voi olla..

Edittiä:
Nuo kirkolliset hääthän on tuon asian tiukkapipoisimmille ajajille se tärkein sulka hattuun. Silloin olis voitettu viimeinenkin vastustus ja kaikki ovet olisi auki.
Asianahan tuossa on ollut, että turvattaisiin samat oikeudet(ja velvollisuudet) tasapareille, kuin on sekapareilla nykyisessä avioliittolaissa turvattu. olis perimysoikeutta, ym. kivaa.
Itse vaan näen just nyt nuo lakitekniset asiat varmaan kaikkein synkimpänä uhkana noille onnettomille.. :-D

Viimeksi muokannut Gary Grand : 28.11.2014 11:47
Vastaa lainaten