Viestiketju: Homot naimisiin?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 28.11.2014, 11:37
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Porukka mesoaa että eroaa kirkosta jos homoavioliitot sallitaan, samalla kun on tullut jo vuosikausia todistetusti esille että kirkon "esimiehet" käyttää poikalapsia hyväkseen minkä ehtii Minulla ei ole mitään väliä uskooko joku jumalaan, joulupukkiin, allahiin tai mihin vaan, kunhan vain ko. uskovan pää ei ole sisältä mätä. Fundamentalistiuskovia on maailma pullollaan, ja siitä saadaan valitettavasti kiittää isoa osaa maailman ongelmista. Kun puuttuu suvaitsevaisuus eri lailla uskovia tai eri tavalla ajattelevia kohtaan, syntyy konflikteja.

Sen on hassua, kun uskovaiset monesti toitottaa suvaitsevaisuudestaan ja ymmärryksestään lähimmäisiä kohtaan - mutta heti kun vastaan tulee sellainen ihminen jonka ajatusmaailma ei olekaan sitä omaa niin suvaitsevaisuus loppuu siihen paikkaan. Kun tajusin itse tämän asian kunnolla joskus vajaa parikymppisenä, niin eropaperit kirkosta lähti vetoon saman tien.

Minua ei todellakaan kiinnosta onko joku mies tai nainen homo/ lesbo, ei ole minulta pois. Se ei tee ihmisestä sen huonompaa tai parempaa kuin kenestäkään muusta. Se on sitten ihan kirkon oma asia haluavatko vihkiä homopareja vai ei - siviilivihkiminen on myös olemassa. Pääasiassahan tässä kuitenkin on kyse vain siitä että saako homot/ lesbot lain nimissä tasaveroisen oikeuden avioliittoon. Sillä kun on jonkin verran myös juridista merkitystä.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten