Viestiketju: Homot naimisiin?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 28.11.2014, 08:04
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Kun tähän nyt tupataan tuota erittäin ahdasmielistä kirkkoa sotkea niin kuinka moni tämän lahkon jäsen käy sunnuntai kirkossa, pitää pääsiäisenä paastoa ja käy vaikka joulukirkossa? No jos et tee tuollaisia niin miten voit vedota lahkon viralliseen propaganda materiaaliin kun et itse noudata lahkon virallisen propaganda materiaalin määräyksiä? Eikö tuo enemmän kerro että olet ahdasmielinen kaveri, mikä peittelee omaa ahdasmielisyyttään ja laittaa sen lahkon syyksi?

Toisaalta myös jos kerran "uskonto" määrää niin mites nämä kiihko muslimit. Sehän on monta kertaa todettu että heidän tulkinta on koraanista, että väärä uskoiset pitää tappaa. Joten päästään siihen että kun heidän uskontonsa määrää näin niin onhan sen oltava silloin ok?

Enkä kyllä ymmärrä jos tämän lahkon papeilla on ihan ok panna pikkuisia poikia perseeseen ja tunkee vehjettä niiden suuhun niin yllättäen kun nämä pikku lapset tuosta kasvaa vähän isommiksi (ja tajuavat ettei tuo ole ihan ok) niin se muuttuukin homoiluksi ja se ei ole ok. Tätä hommaa sitten pitää suojella ihan ylintä johtoa myöten. Kenties lahko onkin oikeasti olemassa sitä varten että päästään vaan paneen ihan laillisesti noita pikkulapsia perseeseen. Tuon pitäisi olla rikollista touhua, mutta hei. Uskonto käskee niin ei se voi olla rikollista

Itse lähden siitä että kaikki uskonnot pitäisi kieltää lailla. Aivan sama paneeko Pekka Marttia perseeseen. Se on niiden ihan oma asia. Ihan sama vaikka menisivät naimisiin. Ei se multa pois ole. Veikkaan myös että niiden avioliitot kestää pikkusen pidempään kuin suurimman osan hetero avioliitoista. Nykyään kun on tapana että mennään heti naimisiin ja erotaan viikon kuluttua. Käsittääkseni lahkon virallinen propaganda materiaali sanoo että avioliitto on ikuinen? Tässä taas kustaan omaan nilkkaan kun ei se käytännössä ole suurimmalle osalle.

Lahko väittää jotain ja tekee itse täysin päin vastoin..

Onneksi meikäläisen ajatuksia ei mikään lahko määritä.
Vastaa lainaten