Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja junnu78
mutta ihan alussahan lueteltiin, että pakeista sakotetaan enemmän porttaaleita, eli tasoitetaan eroja pisteillä. kyllä baxxterilla on ollut mielessä myös akselierot alusta asti.
|
Joo tuo portaalien ylimääräinen pakkivirhe oli ainoa ratkaisu minkä mä keksisin tasoittamaan, kaikki saa ehdottaa jos tulee muuta mieleen

(huom. ilman että kisajärjestäjälle tulee merkittävästi lisähommaa verrattuna modifiedin sääntöihin)
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat
Onko käännöksessä virheitä vai mitä eroja ajattelet selvittää  Vai tarkoitatko mahdollisesti sunniteltujen Harraste-Modin ja Euro-/suomitrialsääntöjen eroja?
Offroad trialsääntöinä käytetään Eurotrial komitean
vuosittain hyväksymiä Eurotrial sääntöjä, jotka on koottu suomeksi tähän sääntökirjaan.
|
Onhan noita tahallisia tai tahattomia eroavaisuuksia jokaisen luokan kohdalla ja turvakaarisäännöissä enemmän tai vähemmän.
Tässä Harraste-Modin tiimoilta kun on tullut näitä sääntöjä luettua useaan kertaan, niin on vaan osunut silmään noita eroja. PM & P luokissa ei paria lausetta lukuunottamatta ole puutteita eikä todellakaan mitään merkittävää. O, S & M poikkeaa vähän enemmän, eikä sinänsä ihme kun ei näitä luokkia ole moneen vuoteen ajettu eikä autoja tehty yhtä (?) enempää..
Viralliset säännöt on tosiaan eurotrial, mutta mun mielestä olisi kaikkien edun mukaista että ne olisi suoraan suomennettu ja eroavaisuudet (esim kaarisäännöissä) eritelty.