Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.11.2014, 08:27
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Rikosilmoitus ei edellytä mitään vitun juoksemisia kyttiksellä "kuulusteluihin" jos et ole se vastaanottava osapuoli. Tuossa yksi vaihtoehto kirmailuille: https://www.poliisi.fi/rikosilmoitus
Kyllä se vaatii käynnin poliisiasemalla. Minä olen tehnyt vain sähköisiä rikosilmoituksia. Niihin liittyen oli sitten tämä eilinen kuulustelu ja se tehdään vain poliisiasemalla. Lisäksi joka kerta kun ilmoitat että se rikkoi lähestymiskieltoa niin pitäisi käydä poliisiasemalla kuulusteluissa. Sitä en tiedä voi sitten kerralla hoitaa isomman nipun noita? Eilisessä kuulustelussa hoidettiin kerralla 5 rikosilmoitusta, mitkä jokaisen se oli kiistänyt. Ei tuota järjestelmää liian helpoksi uhrin osalta voi tehdä. Helppoa se on nilkin osalta. Se haetaan kuulusteluihin ja se saa hilloa millä se pääsee kotiin. Todella paljon lohduttaa kun minä voin sitten oikeuden käynnissä vaatia näitä korvauksia, mitä nilkki ei koskaan maksa. Valtiokaan ei kuulemma korvaa kuin vahinkoja. Hieman liikaa täällä kyllä paapotaan nilkkejä.
Vastaa lainaten