just tällasen skeidan takia en oo viittiny koskaan mitään hahmoa tänne luoda. aikuset ihmiset... en mä tässä osota sormella sen paremmin nyymejä kuin muitakaan. sen vaan oon pitkään sivusta seuranneena hoksannu, että kyllä prosentuaalisesti näitä lapsellisuuksia lähtee enemmän vakoikäyttäjän näppäimistöstä. Ja niin, aivann eihän täällä kenenkään oo PAKKO surffata. Sääli vaan että foorumit joissa oikeasti on REILU meininki, ovat englanninkielisiä. Niitä oon jonkun verran sanakirjan kans lueskellu ja pääsääntösesti ihan asiallista kommenttia. Tässä paskafoorumissa lähtee jollaki mopo käsistä jo hiton topiikissa! Tokihan pieni piikittely kuuluu joskus asiaan, mutta ei täällä voi v`ttu kysellä yhtään mitään kun joku hyppii silmille samantien.
-- terveisin yks vitun myymi!-- ja muuten viimestä kertaa tässä voorumissa. jatkan englannin opiskelua, luon hahmon johonkin foorumiin missä jengi jaksaa keskittyä itse asiaan. Te pellet käytte selvästi liian harvoin metsässä "maastureidenne" kanssa ku tällaseen soopaan kerran riittää virtaa.
Note! This message was posted anonymously!
|