Ite hommasin L200 tänäkesänä, ajellu 14.000km. nyt 282mittaris.
Jarrut pistin kuntoon melki heti uutena, levyt eteen, palat, tivarisarjat, taakke liinat ja sylinteri, känkän vaijerit.
Tossa 280tkm kohalla rupes loota siriseen, ja se auki muistaakseni kaikki kuulalaakerit vaihtoon ja pakin, 1:en ja 5:en neulakehät. Loota oli pirun likanen sisältä, mutta kaikki rattaat kunnossa, ja jakolaatikon ketju oli kuin uusi. Ei yhtään välystä tosin se onkin varmaan 30rivistä 

 Mutta kasaamisessa saa olla todella tarkkana, mä aukasin lootan 4kertaa 

 No se oli kyllä eka loota mikä oli osina. Sen piikkiin pikku mokat, kuulat on semmosia että ne tykkäs irtoilla. Rahaa palo lootaan n.500e sain aika paljon vakiolaakereita ilmaseks, mitsulta jouduin ostamaan muistaakseni 3laakeria, isoja jossa on huopatiiviste... ja välykseltään C3 luokan laakereita, ei löytyny tarvikkeina. Mutta muuten löytyy aika kivasti tarvikkeena. Samassa rytinässä uusin koko kytkinsetin, 160e kuuloti kohtuulliselta 
www.motonet.fi :ssä.
Ja semmonen kiva homma, että kartaanien ulostuloissa on holkit, ja niitähän ei saa pelkkinä holkkeina! Taakke kysyin, niin makso jotain 600e !!! tulee se koko helvetin hässäkkä. Että tossa vaiheessa kannattaa käynnistellä sorvia.
Kaasuiskarit ruuvasin nokalle, ja vähän isommat kynttilät, lisäpitkiks.
Sitten vähän kuvia:
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Kone-kuv...ishi_L200_4WD/
eli kyllä tossa on enon hiluxiin verrattuna korkeus eroa nokassa, niinku joku mainittikin.
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Kone-kuv...hilux.jpg/full
tuolta vielä pari kuvaa tän hetkisestä nokan korkeudesta,
http://vilkutin.1g.fi/uudet/
eli kaasuiskarit nokalla, ja kiristin vääntösauvojen säätöpultteja 8kierrosta. Näky kyllä heti, Vielä ois vara kiristää, kaasuiskarit auttaa hiukan.
L200 4WD, wannabee öffrööd