Miten muuten on tuo välityksen vaihdon kanssa tuo ns shimaaminen. Eli sen sopivan hammas kontaktin saaminen?
Heitelkää vaikka linkkiä mistä löytysi näppärät ohjeet miten sitä väritahnaa laitellaan ja kuinka paljon.
Ja vielä kyselisin että onko porukka laitellut välityksen vaihdon yhteydessä koko nuita isoja sarjoja missä tulee laakerit, stefat, liimat ja tahnat??

Vai katsotaanko aina tapaus kohtaisesti että mitä tarvii uusia.
Tarkoitus olisi purkaa nuo akselit ihan muttereiksi ennen patukan alle menoa, ettei sitten heti tarvi olla aukomassa ku joku laakeri vollottaa
Tuossa kun on lueskellut nyt nuita muiden kertomuksia niin on tullut mieleen että onkohan tuo 5,29 välitys jo vähä liikaa jos on tie ajoa enemmän? Pitäskö pysyä tuossa maltillisemmassa 4,88??

Onko ideoita??