
Imuletkulle joutui tekemään hieman kummallisen letkukaran kun muuten olisi ottanut laturiin kiinni. Alunperin olin laittamassa imuletkuksi pumpun liittimeen käypästä letkua(1/2") mutta tuli sitten laskettua minkä verran siellä on virtausta niin muutin sit imu letkun suosiolla 1" kokoon. Ja jollain netti laskurilla tuli sit tutkittuakin että tuuman letku ois sopiva.

siinä on paineraja rungossa kiinni ja tehostimen säiliölle menee oma paluu painerajalta ja simpukalta.

Tig hitsaus harjoituksia.

Simpukan letkutus ja näkyy siinä pumpulta tulevat putketkin ja alavesi letkun putki törröttää siinä kans.

vaihdekepin edessä näkyy polttoaine järjestelmän vaihtovasta venttiili ja oikealla rungossa on vasemman tankin siirtopumppu.

Hydroasistentin putket toin tuonne tukivarren kiinnikkeen juureen ja siitä letkulla tukivarteen ja putkella tukivarren akselin päähän ja sit letkulla sylinterille.
Putkea tuli sullottua tuonne jo ihan jäähdytys syistäkin. tuossa etu alalla on sit toinen siirtopumppu.
Pohjapanssaria aloitin kans tekemään. Tänään tuli kantattuakin kyseinen levy. Ihan suoraa panssaria ei tullut kun en enää kehtaa alkaa vaihteistoa nostamaan mutta jospa voisin elää tämän vääryyden kanssa. Tästä ei ole kuvia jos en jaksa kävellä parkkipaikalle ja avata käyttö kulkuneuvon takakonttia ja ottaa sellaista. Aika tuhtia kamaa taivuttaa tollanen 4mm hardox

Ekalla yrityksellä loppu kanttikoneesta puhti kesken ja kyseessä kuitenkin hydraulisesti toimiva särmäri

tais olla 12cm levee alaterä niin sit rupes taipumaan.
Onkos väki miten muokannu tai jäykistelly tuota alkuperäistä vaihteiston kumi tyyny pakettia? Näky olevan riekaleina niin diy malli alkoi kummittelemaan mielessä. Mielellään jos onnistuisi tehdä vielä siten ettei tulisi hervottomia resonointeja koriin jne. Hiluxin heavy duty kumia mietin kans mutta en tiedä käykä LJ:n askiin
https://www.trail-gear.com/TG/Bomb_P...x#.VHOD6Gd_t2Q
Onkos näistä kenelläkään kokemusta?
https://www.trail-gear.com/TG/Bomb_P...x#.VHOETmd_t2Q